Direct chatten met ons vanuit MediaPublisher

Ziber Support komt met nieuwe functies

Bij Ziber is de support aan klanten heel belangrijk. Wanneer u al klant bij Ziber bent, weet u dat waarschijnlijk al. Bij vragen of problemen helpen we u altijd graag en snel met een oplossing. Pim, het gezicht van onze support zegt regelmatig “ Support is onze marketing”, en zo is het ook! En vandaag is weer een mooie dag voor onze support, want we gaan weer een stapje verder in onze dienstverlening.

Chat support
Via telefoon en e-mail weet u onze support al goed te vinden. En ook onze vele videotutorials op de online vraagbaak worden goed bekeken. En toch willen we het weer makkelijker en beter voor u maken. Dus we hebben vanaf vandaag de chat-functie geactiveerd in de MediaPublisher. Dat betekent dat u (tijdens onze openingstijden) direct aan onze support een vraag kunt stellen via de chat functie.

Antwoord terwijl u werkt
Terwijl u aan het werk bent in de MediaPublisher krijgt u dus ook gelijk antwoord op uw vraag. Wanneer u met ons chat kunnen we u direct helpen de juiste functies te gebruiken of u een link sturen met het antwoord daarin.

Experiment
We zijn erg benieuwd hoe u de nieuwe support functie vindt werken. Of u er veel gebruik van maakt en wij u op deze manier nog sneller en beter kunnen helpen. Wanneer het goed werkt, zullen we deze functie behouden!

Het Ziber Team

Live chat ondersteuning in de Ziber MediaPublisher Live chat ondersteuning in de Ziber MediaPublisher
chat_screenshot chat_screenshot